Postarat se dnes o virál na internetu chce víc štěstí než zkušeností. Když se to ale povede a svět sociálních sítí ožije určitým tématem, byl by hřích toho nevyužít. V poslední době odvedly některé značky skutečně dobrou práci. A přitom stačilo tak málo – sledovat, na čem ulétávají jejich zákazníci a kreativně tím okořenit vlastní komunikaci. Díky svým neotřelým reakcím na šílenství kolem aplikace FaceApp, Game of Thrones nebo snímku černé díry se na sociálních sítích dostaly do centra pozornosti zákazníků a několikrát tak zvýšily dosah a engagement svých příspěvků. A tady je několik příkladů ze sociálních sítí, jak si s virálním marketingem poradily nejen české firmy.

S aplikací FaceApp zestárnul i mimozemšťan Alzák

FaceApp ovládlo v posledním týdnu sociální sítě. O co jde? Jedná se o appku na upravení fotografií s možností zobrazení sebe sama ve starší podobě. Tisíce lidí sdílely své starší tváře, a ani Alzák nezůstal pozadu. Podívejte se, jak se ke stárnutí postavila Nivea, BharatBenz nebo jak může podle českého Greenpeace za 40 let vypadat naše planeta.

Usaďte se pohodlně na trůn, tahle série produktů Vás nemine

Vysílání poslední série seriálu Game of Thrones zasáhla v dubnu snad všechny své fanoušky i nefanoušky. Kdo vyhrál marketingový souboj tentokrát? Nás rozhodně pobavilo Ministerstvo zahraničních věcí ČR, Alza a království Ikea.

Společnosti zachytily první snímky černé díry

Astronomové letos v dubnu pořídili úplně první snímky černé díry. Nejlepší foťák měl podle nás astronom z Jägermeisteru. Nicméně „vědci“ z Ikea Nivea také neodvedli úplně špatnou práci.

Vzpomínáme v podobě #10yearschallenge 

Na začátku roku zahltila internet nostalgie s názvem #10yearschallenge. Hromadu fotek z dětství rychle setřásla vlna enviromentálních varování, u čehož Greenpeace opět nechyběl. Nás ale pobavila například parodie od Zomato ve formě desetiminutové challenge, kdo by do ní šel s námi?

Zdroj obrázků: Webové stránky a FB účty firem a organizací